App van de Week – #Inspect4All Formulieren App

Geplaatst op Geplaatst in App van de week

Inspect4All is de Nederlandse, professionele en flexibele formulieren tool die het volledige proces van inspecties, audits en rapporten digitaliseert en verbetert.

Wat kan ik met Inspect4All?
In Inspect4All maakt u formulieren slim, snel en makkelijk digitaal. Op verzoek doet het serviceteam dit voor u. Of kies voor een kant en klaar formulier uit de Inspect4All Template Store, zoals een urenregistratie formulier, een bezoekverslag, een declaratieformulier of een fotoblad. U vindt er ook branchespecifieke formulieren, zoals een proces verbaal van oplevering, een meterstanden formulier of een ISO 9001 formulier.

Vervolgens voert uw inspecteur of auditor de inspectie, audit of keuring aan de hand van deze digitale formulieren uit op een tablet of smartphone. Dit werkt gemakkelijk door gegevens te importeren, foto’s te maken en te bewerken en een geldige digitale handtekening te plaatsen.

Met één tik of klik wordt dit ingevulde formulier naar de klant of een collega gestuurd in een professioneel PDF rapport in stijl van uw organisatie. Verzamelde data is direct online beschikbaar in de Cloud en te downloaden in PDF, Word of Excel met foto ZIP-bestand.

Wat levert Inspect4All mij op?
Inspect4All bespaart tijd en kosten in het volledige proces rond digitale formulieren, inspecties en audits. Het geeft helder inzicht en levert compleet overzicht in uw assets, op alle niveaus en afdelingen binnen uw organisatie.

Inspect4All wordt gebruikt door grote organisaties in sectoren als Vastgoed Management, Onderhoud & Beheer, Engineering, Bouw en Gezondheidszorg. De tool wordt ook ingezet voor ISO audits, zoals ISO 9001, ISO 27001 en ISO 15189.

Opmerking: Inspect4All verzwaart de rechtsgeldigheid van de digitale handtekening.

Zo werkt het in het kort:
1. Kies een kant en klaar formulier of maak digitale formulieren op uw computer.
2. Open deze formulieren op een tablet of smartphone en start uw mobiele inspectie of audit.
3. Deel de resultaten direct met collega’s of verzend met één druk op de knop een professioneel rapport in PDF of Word naar uw klant. Of download data in Excel, met een complete foto ZIP-bestand.
4. Verbeter uw werkprocessen door inzicht, overzicht en analytische data.

Belangrijkste kenmerken:
– keuze uit een ruim aanbod kant en klare digitale formulieren;
– makkelijk slimme formulieren samenstellen;
– vraagverduidelijking door iconen, beelden of sub-formulieren;
– foto element voor het maken en bewerken van foto’s;
– digitaal ondertekenen;
– digitale handtekening rechtsgeldig;
– PDF-rapport in stijl van uw organisatie met één tik of klik;
– export (management) gegevens in PDF, Word of Excel;
– analytics tool;
– werk voorbereiden;
– samenwerken binnen één document;
– invoer van externe gegevens, b.v. Excel;
– QR-codes;- offline werken;
– data delen in de (Private) Cloud of via uw eigen server.

Online services:
– video training
– digitale handleiding- persoonlijke online meetings- webinar support
– WhatsApp support*

Persoonlijke services:
– consultancy op maat
– digitaliseren van al uw formulieren
– persoonlijke meetings- training, ook op locatie
– 24/7 support (Nederlands en Engels)

* Alleen Professional en Enterprise accounts.